Nie płać więcej niż musisz – psychologia ceny w negocjacjach
Nie płać więcej niż potrzeba. W trakcie negocjacji zawsze dochodzi do rozmowy o pieniądzach i nie trzeba się tego bać. Wiedza zdobyta na szkoleniu szybko przybliży Cię do odniesienia sukcesu w negocjacjach cenowych. Dowiesz się jak negocjować cenę z największą korzyścią dla siebie. Na warsztacie poznasz metody profesjonalnego przygotowania się do negocjacji cenowych. Zapoznasz się z czterema podstawowymi zasadami prowadzenia rozmowy na temat ceny. Po tym szkoleniu będziesz umiał/ła zastosować różne techniki wywierania wpływu żeby osiągnąć lepsze rezultaty w rozmowach na temat ceny. Dowiesz się również w jaki sposób i jakimi metodami bronić się przed stosowaniem manipulacji przez druga stronę na Tobie.
Zakres tematyczny szkolenia:
- Co to są negocjacje cenowe?
- Psychologiczny aspekt ceny
- Cztery zasady negocjacji cenowych
- Magia liczb
- Opór przed zakupem: „Za drogo”
- Jak się zachować w fazie rozmowy o cenie?
- Pięć metod argumentacji, których stosowanie ułatwia rozmowy o cenie
- Nie daj się zastraszyć – obrona przed manipulacją
- Jak odczytywać emocje Partnera rozmów
- Techniki wywierania wpływu
W szkoleniu powinni wziąć udział:
- Sprzedawcy, handlowcy, kupcy
- Osoby zawodowo związane z prowadzeniem rozmów negocjacyjnych
- Uczestnicy zagranicznych wyjazdów handlowych
- Przedstawiciele handlowi
- Specjaliści ds. sprzedaży
- Key Account Menadżerowie
Cele szkolenia:
- Udoskonalenie umiejętności z zakresu prowadzenia negocjacji.
- Zapoznanie się z metodami argumentacji ceny.
- Poznanie i przećwiczenie technik wywierania wpływu.
- Wpracowanie metod obrony przed manipulacją stosowaną przez drugą stronę.
- Zapoznanie się z zasadami prowadzenia negocjacji cenowych.
- Udoskonalanie umiejętności radzenia sobie z oporem Partnera w negocjacjach.
- Wypracowanie planu przygotowania się do negocjacji o cenowych
Realizacja szkolenia:
- Szkolenie prowadzone w formie warsztatowo - treningowej (20%-80%): prezentacje, przykłady, formularze, scenariusze, scenki
- Uczestnicy otrzymują materiały dydaktyczne, certyfikaty
- Ilość uczestników w grupie szkoleniowej: 6 - 14 osób
- Czas sesji szkoleniowej: 1 dzień tj. 8 godzin szkoleniowych (z możliwością dostosowania indywidualnego)
- Miejsce realizacji szkolenia w siedzibie klienta lub miejscu wskazanym przez klienta.