Sztuka prezentacji i autoprezentacji - wystąpienia publiczne
Wykształcisz prawidłowe techniki autoprezentacyjne i zwiększysz wiarygodność oraz skuteczność osobistą. Poznasz zasady, które pomogą Ci skutecznie zaprezentować własną osobę w relacjach zawodowych. Szkolenie pomoże Ci poznać Twoje mocne strony i wykreować wizerunek, dzięki któremu odniesiesz sukces w biznesie. Zdobycie wiedzy z zakresu psychologii sukcesu pomoże Ci osiągnąć radość życiową i zrealizować wyznaczone cele.
Zakres tematyczny szkolenia:
- Zdefiniowanie swoich mocnych i słabych stron
- Profesjonalna prezentacja własnej osoby w kontaktach zawodowych
- Efekt pierwszego wrażenia
- Wywieranie wpływu jako silne narzędzie w autoprezentacji
- Rola języka ciała w kształtowaniu własnego wizerunku
- Savoir-vivre kluczem do skutecznej autoprezentacji
- Jak osiągnąć zamierzone cele
- Jak opanować stres i utrzymać pewność siebie
- Techniki wzbudzania sympatii
- Elementy psychologii sukcesu
W szkoleniu powinni wziąć udział:
- Uczestnicy spotkań biznesowych
- Osoby, których obowiązuje znajomość zasad savoir vivre
- Pracownicy kładący nacisk na dobry wizerunek osobisty i całej firmy
- Osoby prowadzące zebrania, wykłady, wystąpienia na konferencjach,
- Pracownicy prowadzący prezentacje produktów, usług, przedstawiają plany i zadania,
- Menedżerowie wyższego, średniego oraz niższego szczebla,
- Osoby mające kontakt z klientem,
- Menadżerowie sprzedaży.
Cele szkolenia:
- Wykształcenie prawidłowych technik autoprezentacyjnych oraz zwiększenie wiarygodności i skuteczności osobistej.
- Poznanie zasad, które pomogą skutecznie zaprezentować własną osobę w relacjach zawodowych.
- Poznanie swoich mocnych stron i wykreowanie wizerunku.
- Zdobycie wiedzy z zakresu psychologii sukcesu.
Realizacja szkolenia:
- Szkolenie prowadzone w formie warsztatowo - treningowej (20%-80%): prezentacje, przykłady, formularze, scenariusze,
- Uczestnicy otrzymują materiały dydaktyczne, certyfikaty,
- Ilość uczestników w grupie szkoleniowej: 6 - 14 osób,
- Czas sesji szkoleniowej: 2 dni 16 godzin szkoleniowych (z możliwością dostosowania indywidualnego),
- Miejsce realizacji szkolenia w siedzibie klienta lub miejscu wskazanym przez klienta