Sztuka prezentacji i autoprezentacji – wystąpienia publiczne

Sztuka prezentacji i autoprezentacji - wystąpienia publiczne

Wykształcisz prawidłowe techniki autoprezentacyjne i zwiększysz wiarygodność oraz skuteczność osobistą. Poznasz zasady, które pomogą Ci skutecznie zaprezentować własną osobę w relacjach zawodowych. Szkolenie pomoże Ci poznać Twoje mocne strony i wykreować wizerunek, dzięki któremu odniesiesz sukces w biznesie. Zdobycie wiedzy z zakresu psychologii sukcesu pomoże Ci osiągnąć radość życiową i zrealizować wyznaczone cele.

Zakres tematyczny szkolenia:

  • Zdefiniowanie swoich mocnych i słabych stron
  • Profesjonalna prezentacja własnej osoby w kontaktach zawodowych
  • Efekt pierwszego wrażenia
  • Wywieranie wpływu jako silne narzędzie w autoprezentacji
  • Rola języka ciała w kształtowaniu własnego wizerunku
  • Savoir-vivre kluczem do skutecznej autoprezentacji
  • Jak osiągnąć zamierzone cele
  • Jak opanować stres i utrzymać pewność siebie
  • Techniki wzbudzania sympatii
  • Elementy psychologii sukcesu

W szkoleniu powinni wziąć udział:

  • Uczestnicy spotkań biznesowych
  • Osoby, których obowiązuje znajomość zasad savoir vivre
  • Pracownicy kładący nacisk na dobry wizerunek osobisty i całej firmy
  • Osoby prowadzące zebrania, wykłady, wystąpienia na konferencjach,
  • Pracownicy prowadzący prezentacje produktów, usług, przedstawiają plany i zadania,
  • Menedżerowie wyższego, średniego oraz niższego szczebla,
  • Osoby mające kontakt z klientem,
  • Menadżerowie sprzedaży.

 

Cele szkolenia:

  • Wykształcenie prawidłowych technik autoprezentacyjnych oraz zwiększenie wiarygodności i skuteczności osobistej.
  • Poznanie zasad, które pomogą skutecznie zaprezentować własną osobę w relacjach zawodowych.
  • Poznanie swoich mocnych stron i wykreowanie wizerunku.
  • Zdobycie wiedzy z zakresu psychologii sukcesu.

Realizacja szkolenia:

  • Szkolenie prowadzone w formie warsztatowo - treningowej (20%-80%): prezentacje, przykłady, formularze, scenariusze,
  • Uczestnicy otrzymują materiały dydaktyczne, certyfikaty,
  • Ilość uczestników w grupie szkoleniowej: 6 - 14 osób,
  • Czas sesji szkoleniowej: 2 dni 16 godzin szkoleniowych (z możliwością dostosowania indywidualnego),
  • Miejsce realizacji szkolenia w siedzibie klienta lub miejscu wskazanym przez klienta