Jak skutecznie sprzedawać przez telefon – etykieta telefoniczna

Jak skutecznie sprzedawać przez telefon - etykieta telefoniczna

Pracujesz z telefonem, a może dzwonisz do firm załatwić sprawę? Zastanawiałeś się czy Twoje rozmowy są zgodne z etykietą telefoniczną? Jaki wizerunek siebie i swojej firmy kreujesz przez telefon? Bądź świadomy!

Na szkoleniu dowiesz się jakich błędów unikać, abyś nigdy ich nie popełnił przy korzystaniu z telefonu. Mając świadomość zasad etykiety telefonicznej o wiele pewniej będziesz się czuł w takim kontakcie w ramach swojej pracy. Będziesz wiedział jak się profesjonalnie witać, jak zakończyć rozmowę, by pozostawić po sobie jak najlepsze wrażenie.

Zakres tematyczny szkolenia:

  • zasady savoir vivre’u rozmowy telefonicznej: do ilu sygnałów dzwonić, ile razy dzwonić gdy ktoś nie odbiera telefonu
  • godziny w jakich wykonujemy telefony służbowe
  • powitania przez telefon kiedy dzwonimy do kogoś, kiedy odbieramy telefon służbowy
  • rozmowy telefoniczne z Klientem – jak to robić, by wywrzeć pozytywne wrażenie
  • podstawowe błędy w rozmowie telefonicznej z Klientem
  • zasady rozmowy z tzw. „trudnym Klientem”

Korzyści dla Ciebie:

  • będziesz świadomie kreować pozytywny wizerunek swojej firmy przez telefon
  • zrozumiesz istotę rozmowy telefonicznej z Klientem, która będzie odzwierciedlała Twoje kompetencje i profesjonalizm
  • opanujesz standardy obsługi Klienta przez telefon
  • nauczysz się rozmowy sprzedażowej - językiem korzyści
  • poznasz podstawowe zasady savoir vivre’u telefonicznego
  • zyskasz pewność w kontakcie telefonicznym w ramach swojej pracy

Realizacja szkolenia:

  • Szkolenie prowadzone w formie warsztatowo - treningowej (20%-80%): prezentacje, przykłady, formularze, scenariusze, scenki
  • Uczestnicy otrzymują materiały dydaktyczne, certyfikaty
  • Ilość uczestników w grupie szkoleniowej: 6 - 14 osób
  • Czas sesji szkoleniowej: 1 dzień tj. 8 godzin szkoleniowych (z możliwością dostosowania indywidualnego)
  • Miejsce realizacji szkolenia w siedzibie klienta lub miejscu wskazanym przez klienta.