Jak skutecznie sprzedawać przez telefon - etykieta telefoniczna
Pracujesz z telefonem, a może dzwonisz do firm załatwić sprawę? Zastanawiałeś się czy Twoje rozmowy są zgodne z etykietą telefoniczną? Jaki wizerunek siebie i swojej firmy kreujesz przez telefon? Bądź świadomy!
Na szkoleniu dowiesz się jakich błędów unikać, abyś nigdy ich nie popełnił przy korzystaniu z telefonu. Mając świadomość zasad etykiety telefonicznej o wiele pewniej będziesz się czuł w takim kontakcie w ramach swojej pracy. Będziesz wiedział jak się profesjonalnie witać, jak zakończyć rozmowę, by pozostawić po sobie jak najlepsze wrażenie.
Zakres tematyczny szkolenia:
- zasady savoir vivre’u rozmowy telefonicznej: do ilu sygnałów dzwonić, ile razy dzwonić gdy ktoś nie odbiera telefonu
- godziny w jakich wykonujemy telefony służbowe
- powitania przez telefon kiedy dzwonimy do kogoś, kiedy odbieramy telefon służbowy
- rozmowy telefoniczne z Klientem – jak to robić, by wywrzeć pozytywne wrażenie
- podstawowe błędy w rozmowie telefonicznej z Klientem
- zasady rozmowy z tzw. „trudnym Klientem”
Korzyści dla Ciebie:
- będziesz świadomie kreować pozytywny wizerunek swojej firmy przez telefon
- zrozumiesz istotę rozmowy telefonicznej z Klientem, która będzie odzwierciedlała Twoje kompetencje i profesjonalizm
- opanujesz standardy obsługi Klienta przez telefon
- nauczysz się rozmowy sprzedażowej - językiem korzyści
- poznasz podstawowe zasady savoir vivre’u telefonicznego
- zyskasz pewność w kontakcie telefonicznym w ramach swojej pracy
Realizacja szkolenia:
- Szkolenie prowadzone w formie warsztatowo - treningowej (20%-80%): prezentacje, przykłady, formularze, scenariusze, scenki
- Uczestnicy otrzymują materiały dydaktyczne, certyfikaty
- Ilość uczestników w grupie szkoleniowej: 6 - 14 osób
- Czas sesji szkoleniowej: 1 dzień tj. 8 godzin szkoleniowych (z możliwością dostosowania indywidualnego)
- Miejsce realizacji szkolenia w siedzibie klienta lub miejscu wskazanym przez klienta.