Bądż ekspertem w prowadzeniu zebrań

Bądź ekspertem w prowadzeniu zebrań

Kompetencja jaką jest prowadzenie efektywnych zebrań zespołowych jest jedną z tych, które bardzo wpływają na budowanie autorytetu wśród podwładnych.

Zebranie może prowadzić szef, menadżer albo lider projektu zatem temat jest ważny dla każdego członka zespołu. Podczas szkolenia poruszone będą najważniejsze aspekty tematu czyli jak się przygotować do zebrania, jak zaprosić na zebranie, jak je przeprowadzić i co zrobić po zebraniu aby było one ocenione jako efektywne i profesjonalnie przeprowadzone.

Zakres tematyczny szkolenia:

  • Kiedy zebranie jest konieczne czyli cele zebrań firmowych
  • Jak profesjonalnie zacząć a jak skończyć zebranie
  • Główne role wyznaczane podczas zebrania
  • Czego się wystrzegać podczas zebrań
  • Co zniechęca zespół do zebrań
  • Trudne sytuacje podczas zebrań – jak sobie z nimi poradzić
  • Typowe zachowania podczas zebrań różnych typów interpersonalnych – czyli świadome zarządzanie zespołem
  • Główne zasady rządzące zebraniami
  • Jak czytać mowę ciała uczestników zebrania czyli typowe oznaki zainteresowania, znudzenia czy zniecierpliwienia

Adresaci szkolenia:

  • Szefowie – właściciele firm
  • Menadżerowie i liderzy zarządzający zespołami
  • Każdy członek zespołu

Korzyści ze szkolenia:

  • Zdobędziesz wiedzę jak profesjonalnie przeprowadzić szkolenie
  • Zdobędziesz umiejętności związane z prowadzeniem zebrań
  • Zwiększysz swoją pewność siebie podczas spotkań zespołowych
  • Zdobędziesz kompetencję budującą autorytet w zespole
  • Dowiesz się jak odczytywać mowę ciała uczestników zebrania

Realizacja szkolenia:

  • Szkolenie prowadzone w formie warsztatowo - treningowej (20%-80%): prezentacje, przykłady, formularze, scenariusze,
  • Uczestnicy otrzymują materiały dydaktyczne, certyfikaty,
  • Ilość uczestników w grupie szkoleniowej : 6 - 14 osób,
  • Czas sesji szkoleniowej: 2 dni 16 godzin szkoleniowych (z możliwością dostosowania indywidualnego),
  • Miejsce realizacji szkolenia w siedzibie klienta lub miejscu wskazanym przez klienta